Alla inlägg den 24 juli 2012

Av osynligtarr - 24 juli 2012 21:38

Idag har det varit en sån där skön dag. Har varit ute i solen nästan hela dagen. Avslutade med en orienteringsrunda på cykel. Jag har varit nöjd och glad, men nu när kvällen närmar sig så kommer de där tunga tankarna. Vet inte varifrån de kommer, men ibland känner man sig bara så misslyckad och värdelös. Tror det är ensamheten som gör sig påmind. Det är ju inte det jag vill känna! Och när jag är lite ner vandrar alltid mina tankar till aborten. Varför gjorde jag så??? Trots tankarna så är jag glad över att de här känslorna bara kommer nångång då och då och jag vet att de kommer vara bortblåst imorgon. Om jag inte skulle varit medveten om det skulle jag aldrig orkat.


Måste få avsluta detta inlägg positivt och då kan jag berätta att ett skönt sommarregn sköljde över mig när jag cyklade och det var så befriande på något sätt. Så mysigt! Åh, vad det är härligt att ha en riktig sommardag åtminstone då och då! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards