Alla inlägg den 10 maj 2012

Av osynligtarr - 10 maj 2012 18:26

Några veckor kvar till sommaruppehåll från skolan. Det känns otroligt bra med en paus för att hämta andan lite. Desto roligare känns det att jag går ett nytt läsår till mötes med vetskapen om att lärarna tror på mig!! :) Flera av lärarna har yttrat sig om att de tror på mig och att de inte är oroliga. Det känns otroligt bra och spännande. Bara ett år kvar, sen har jag förverkligat en av mina stora drömmar. Om jag inte skulle gjort abort, om mitt ex inte skulle lämnat mig och så, så skulle jag varit klar till sommarn. Det vet jag. Men nu hände det här och hänt är hänt. Går inte att vrida tillbaka klockan och försöker att inte tänka på det. Men när jag tänker på det så blir det tomt i mitt hjärta för en stund. Det är svårt att glömma. Jag har förlåtit mig själv och jag har accepterat. Nu kommer revanschen. Jag fixar det här. Och gör det galant! Jag är helt enkelt bra även om jag måste öva lite, lite mer innan jag är färdigutbildad och redo att gå vidare! :)

Ovido - Quiz & Flashcards